RSS

Tempoh Kuarantin Penulis Bermula!

16 Mar

 Sudah seminggu lamanya saya tidak mengemaskini blog ini. Mungkin ada di antara saudara ternanti- nanti pos apakah yang akan saya siarkan selepas ini. Namun, jutaan kemaafan saya pinta daripada setiap pengunjung blog ini.

Saya ingin memohon maaf kerana bermula pada tarikh pos ini ditulis sehingga 8 haribulan April 2008, blog ini tidak dapat dikemaskini dengan apa- apa cerita yang baru.

Bukan saya tidak ingin meletakkan apa- apa cerita, buakn sebab ketandusan cerita- cerita menarik, namun saya sedang sibuk menyiapkan kerja- kerja yang diberikan pensyarah- pensyarah dan membuat persiapan rapi bagi menghadapi ujian akhir semester ini.

Di UIAM, minggu ini merupakan minggu terakhir bagi sesi pembelajaran. Ada juga pensyarah yang sudah pun menghabiskan kelas pada minggu lepas.

Apa pun, ucapan terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kerana sudi mengunjungi blog ini dan saya harap saudara dapat bersabar menunggu cerita- cerita baru yang saya akan paparkan selepas 8 April 2008.

Sehingga di lain masa, InsyaAllah kita akan bertemu lagi di ruangan ini. Wassalam…

 

 
1 Komen

Posted by di Mac 16, 2008 in Kisah Hidup

 

One response to “Tempoh Kuarantin Penulis Bermula!

  1. MNgah

    Mac 24, 2008 at 4:44 am

    Uihhhh, lamanya nak kena tunggu.. Kena cari bahan bacaan yang lainlah nampaknya.. apa2 pun, buat periksa elok2.. mesti lulus dengan cemerlang.. InsyaALLAH mesti boleh! Lepas nih dengar kata kena jadi baby sitter.. heh heh.. selamat! selamat!

     

Tinggalkan Jawapan

 
