RSS

Sekapur Sireh

09 Apr

Apa khabar saudara? Moga berada di dalam keadaan sihat sejahtera. Alhamdulillah, peperiksaan akhir semester baru sahaja tamat. Rasa lega yang teramat sangat.

 

Ada masa tiga minggu untuk bercuti, namun pengisian masa percutian ini hanya boleh digunakan untuk menjaga adik- adik di rumah kerana ibu hendak pergi mengerjakan umrah.

 

Sepanjang tempoh saya tidak mengemas kini blog ini, saya terima mesej daripada beberapa rakan bertanya bila hendak mengemas kini halaman blog ini. Apa yang saya mampu katakan ialah bersabar, tunggu sekejap.

 

Kini, tempoh kuarantin sudah pun tamat. Selama saya tidak menulis, saya sempat membuat senarai cerita- cerita yang ingin dikongsi bersama pembaca blog ini. Dalam erti kata lain, saya tidaklah pergi bercuti dan goyang kaki sahaja.

 

Ada cerita manis dan pahit yang terselit pengajaran tersirat bagi dikongsi bersama- sama. Terdapat 10 buah cerita, harap- harap saudara sudi meluangkan sedikit masa membaca entri- entri yang saya sudah poskan di bawah.

 

Selamat membaca!

 

  

 
Tinggalkan komen

Posted by di April 9, 2008 in Kisah Hidup

 

Tinggalkan Jawapan

 
