RSS

Jurnal Tutor

05 Jun

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog yang budiman,

Pada akhir bulan April 2009, saya telah memulakan kerjaya yang baru di Pusat Tuisyen Sri Jaya, Selayang. Mengajar subjek Bahasa Malaysia dan Geografi.

Maka kategori “Jurnal Tutor” ini dibangunkan bertujuan untuk menghidangkan kisah- kisah yang berlaku semasa saya menjadi seorang tenaga pengajar. Baik cerita tentang pelajar- pelajar saya serta pengalaman saya sendiri sebagai seorang tutor sambilan, semuanya akan diceritakan di dalam kategori ini.

Sebarang komen dan kritikan, amatlah dialu- alukan. Semoga tuan- tuan dan puan- puan menikmati cerita- cerita yang bakal saya tulis di dalam bahagian ini. Terima kasih. 

 
Tinggalkan komen

Posted by di Jun 5, 2009 in Jurnal Tutor

 

Tinggalkan Jawapan

 
