RSS

Slogan Memeningkan

22 Sep

Salah satu punca produk / perkhidmatan tidak laku adalah kerana menggunakan slogan yang sukar untuk difahami. Antara slogan Mengarus Perdana Latihan Kemahiran dan Just Do It, mana yang lebih difahami? Jangan menggunakan slogan yang bunyinya gah tetapi tidak difahami oleh semua orang. Gunakan bahasa yang mudah dan singkat, ia lebih mudah diingati. Slogan diingati, menambahkan kesetiaan dalam kalangan pengguna sedia ada dan berpotensi menarik pelanggan baharu.

 
Tinggalkan komen

Posted by di September 22, 2011 in Media & Orang Ramai

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: