RSS

Adab Tetamu Undangan

26 Sep

Tetamu mesti mengambil kira layanannya adalah pada hos, pemanggil dan penonton. Di sini letaknya kepentingan pembawaan diri di hadapan orang ramai. Leraikan rasa panik dan lakukan secara bersahaja. Apabila tetamu tidak pandai menjaga diri, maka penonton / pendengar bakal mendapat mesej negatif yang seterusnya terbawa-bawa hingga ke dunia realiti. Ingat, anda dipilih sebagai tetamu undangan kerana anda memiliki kredibiliti yang tidak dimiliki orang lain.

 
Tinggalkan komen

Posted by di September 26, 2011 in Media & Orang Ramai

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: